przepisz.pl

Przerwa techniczna!
Szukaj zadania:


Zulka345 - profil użytkownika

Nick: Zulka345
Ilość odp: 65
Śr. ocena: 4+
Śr. wystawiana: 5
GG: ukryte
Szkoła: ukryte
Sygnaturka:
ukryte
O sobie:
ukryte


Napisz wiadomość



~m?a~ dodane 2010-06-21 17:31:53

Zadania tego użytkownika




Dodane przez Zulka345, 2010-07-04 18:49:23, ilość odpowiedzi: 3
<KISS>
WIECIE MO?E JAK MO?NA SKASOWA? PROFIL NA STRONIE PRZEPISZ.PL ??????????????????? PROSZ? O
Przedmiot: Inne :), Gimnazjum




Dodane przez Zulka345, 2010-06-29 21:58:31, ilość odpowiedzi: 6
PYTANIE DO CH?OPAKÓW I NIE TYLKO
JAKIE WED?UG WAS S? ?ADNIEJSZE DZIEWCZYNY BRUNETKI CZY BLONDYNKI???????????/ BO NIE WIEM
Przedmiot: Inne :), Gimnazjum

Odpowiedzi tego użytkownika




Dodane 2010-07-04 18:46:07
Temat zadania: Co to jest kwakwadrat i do czego on s?u?y?
kwa kwadrat pisze si? oddzielnie ale to szczeg?. to poj?cie rzadko u?ywane dot?d w matematyce i tak kwa kwadrat liczby 85 wynosi 6425 - kwa kwadrat liczby 92 wynosi 814 kwa kwadrat liczby 31 wynosi 91 kwa kwadrat liczby 17 wynosi 1491 .




Dodane 2010-07-04 11:31:13
Temat zadania: Województwo
w Wojewdztwo Warszawkim




Dodane 2010-07-04 11:06:47
Temat zadania: Przepisz.pl
Nawet Nawet jest niez?a !!!!!!!!!!!




Dodane 2010-07-04 11:05:47
Temat zadania: CS Czy BF
Counter Strike No Ale Mi To Si? Obie Bardzo Podzobaj?




Dodane 2010-07-04 11:03:57
Temat zadania: Mundial
Niemcy !!!!!!!!!




Dodane 2010-07-04 11:02:48
Temat zadania: kubiki
7 560 000 KUBIKW. Te? to robi?am .!!!!!!!!!




Dodane 2010-07-04 11:01:25
Temat zadania: On ma mnie za przyjació?k?...
No wiesz mo?e jak troch? doro?nie to nie b?dzie widzia? obciachu w tym ?e z nim chodzisz. Mo?e on narazie nie chce mie? dziewczyny bo wiesz w wieku dwunastu lat ju? mie? dziewczyne to troszke za szybko. B?dziesz musia?a troszke na




Dodane 2010-07-04 09:31:10
Temat zadania: Miasta
Stoczek ?ukowski




Dodane 2010-07-03 10:49:06
Temat zadania: Nigdy sie nie ca?owa?am
WOW JESZCZE NIGDY SI? NIE CA?OWA?A? Ja ju? mam w tym wprawe tak jak Dawid 17 zapewne Ale radze ci ?eby? powiedzia?a mu ?e go lubisz i ze z nim chcia?a by? prze?y? ten pierwszy pocaunek. Chyba ?e si? wstydzisz to ju? inna sp




Dodane 2010-07-02 09:11:31
Temat zadania: Ch?opakowi podobaj? sie moje fotki na nk , tyle.... Ch?opak
wiesz mo?e sprubuj si? uczesa? tak jak wygl?da?a? kiedy? ,umalujm si? iwg




Dodane 2010-07-02 09:10:03
Temat zadania: kto wygra? ;D
Wychodzi na to ?e ty ale ona te? nie?le sobie radzi




Dodane 2010-07-02 09:08:29
Temat zadania: szansa na chlopaka
No jasne ty mu si? strasznie strasznie podobasz nawet nie masz si? co martwi? tamt? dziewczynom on jej przecie? wcale nie zauwa?a i jes tpatrzony tylko w ciebie




Dodane 2010-07-02 09:04:55
Temat zadania: ksywy do imienia Patrycja:):P
PATI PATA PATKA ETRO PATRYSIA POPO




Dodane 2010-07-02 09:03:13
Temat zadania: spójrzcie:):):)
No nie wiem raczej si? nie da ale wiesz facceci wol? wysokie dziewczyny.Je?eli masz d?ugie zgrabne nogi to mo?esz te? zosta? modelk? w przysz?o?ci .Je?eli chodzi o gust ch?opakw to my?l? ?e oni nie lubi? takich malutkich dziewczynek>>>> N




Dodane 2010-07-01 19:52:29
Temat zadania: imi? :)
Z PE?NYM ZDECYDOWANIEM PATRYK AHHHHHHHHHHH EHHHHHHHH YYHHHHHHHHH




Dodane 2010-07-01 19:49:06
Temat zadania: warzne
przepro? go i powiedz mu ?e nie my?la?a? jeszszcze o takich rzeczach i dlatego si? zdziwi?a? na to co ci powiedzia? i powiedz ?e jak bu? mia?a z nim dzieci to by? nzwa?a np.ola i bartek wiem ?e to szokuj?ce ale je?e




Dodane 2010-07-01 11:27:40
Temat zadania: Historia!!!
1.Polska przyj??a chrzest dnia 14 kwietnia w 966 r. Polacy przyj?li chrzest poniewa? ICH WLADCA MIESZKO I to zrobi?. 2.Polska sta?a SE PANSTWEM BARDZIEJ WIERNYM




Dodane 2010-07-01 11:21:53
Temat zadania: Dziewczyna !! G?upia czy co ?
ALBO JEST CHORA ALBO NIEWIEN DAM CI NAUKOWY POGL?D POWIEDZ JEJ RODZICOM ?EBY POSZLI MZ NI? DO JAKIEGO? DOBREGO PSYCHOLOGA POWODZENIA




Dodane 2010-07-01 11:18:27
Temat zadania: Ch?opak!!!
WIESZ NAJPRAWDOPODOBNIEJ ZA TOB? T?SKNI I CHCE ?EBY? DO NIEGO WRUCI?A ALLE DO NIEGO NIE WRACAJ ZA TAKIE RZECZY NIECH SI? WALI NAPISZ DO NIEGO ?E NIE WIDZISZ WAS RAZEM I NIE CHCESZ Z NIM CHODZISZ NO CHYBA ?E CHCESZ TO JU?




Dodane 2010-07-01 11:14:56
Temat zadania: dajcie jakie? fajne tytu?y piosenek disco
1. Focus - "Przez ca?? noc"2.Tropic - Ty i ja, ja i Ty3.?ukash - Chcia?bym Ci powiedzie?4.Boys - B?dziesz moja5.Akcent - Dziewczyna z klubu disco6.Cliver - Blisko?? cia?a




Dodane 2010-07-01 11:10:23
Temat zadania: Mam do?a ! ;(
WIESZ NIE POWINIENE? PALI? PAPIEROSW ANI PI? ALKOHOLU ]TO CI? MO?E TYLKO UZALE?NI? A W NICZYM NIE POMC POS?UCHJ SWOICH M?DRYCH KOLEGW I NIE ID? ?LADAMI JAKICH? ?PUNW NA TWOIM MIEJSCU WYGADA?A BYM SI? NAJLEPSZEMU




Dodane 2010-07-01 11:05:39
Temat zadania: Muzyka HIP-HOP
firma - jeden buch firma - fa?szywe dziwki paktofonika - jestem bogie pc park - klatka peja - czysty nokaut tezet - co? dla kobiet wdf - aluminium Dongura




Dodane 2010-07-01 10:59:16
Temat zadania: o o? !!!
JA ByM WYBRA?A Mi?osz skoro jest zabawny i s?odki co przez to rozumiem przystojny . Nie b?dziesz si? z nim nudzi?a .bedziecie si? z nim dogadywa? wybirz tego ktry jest ci bli?szy , z ktrym si? lepiej czujesz, i przy ktrym jest c




Dodane 2010-06-30 18:33:29
Temat zadania: PYTANIE DO CH?OPAKÓW I NIE TYLKO
DZI?KI ZA WSZYSTKIE ODOWIEDZI NA RUDO MI NIE ODPOWIADA ALE CZARNE W?OSY RZECZYWI?CIE S? NAJ....




Dodane 2010-06-30 09:48:21
Temat zadania: Mam problema!!!!
a wjakim miejscu masz ten pieprzyk b wiesz piepszyki mo.?na uswa? !!!!!!! ale nie przejmuj si? tym ja te? mam na nodze jest ma?o widoczny ,ale jestwcale nie jest taki brzydki. wko?cu gosia and?ejewicz ma na twrzy i dlatego jest r




Dodane 2010-06-29 21:48:48
Temat zadania: szukam dziewczyny
a z k?d wiecie ?e on ma dziewczyne odp????????!!!!!!!!!!




Dodane 2010-06-28 12:34:25
Temat zadania: ksywa daje 6
Paola Pa?la Pika Patka Pola Pila Pali Pauli Palina Paula Pala. Paula, Lincia, Patka




Dodane 2010-06-28 12:28:03
Temat zadania: strach
mo?e sms mu napisz (?art) niie wiem zagadaj do niego czy ma dziewczyne mo?e go na imprezke zapro? je?eli macie sie ku sobiee to proponuje ci ?eby? mu to powiedzia?a a je?eli jeszce ma?o sie znacie to pogada




Dodane 2010-06-28 11:24:31
Temat zadania: zycie..!!
NAPEWNO NIE MW IM ?E TO ?ART POMY?L? ZE SOBIE FANTAZJOWA??? NAJLEPIEJ POWIEDZ E JU? SIE ROZSTALI?CIE POWIEDZ ?E TO JU? TRWA?O JAAKI? MIESI?C I MUSISZ WYLIENI? GO NA NOWSZY MODEL ALE JAK CHCIA? SIE SPOTKAC TO RACEZJ BEDZIE CHCIA? J




Dodane 2010-06-28 11:21:58
Temat zadania: Ksywa za ka?d? pomoc daje 6
NATI NATALI LOLCIA BOLCIU TU?KA NATI NATKA NOTKA SZPROTKA(JEZELI JESTES SZCZUP?A)




Dodane 2010-06-28 11:20:02
Temat zadania: Imi? dla chomika:)
ZUZU HANIA TYTUS ROBCIO MUMU ZENEK P?PEK (NIE PIMPU?)




Dodane 2010-06-28 11:17:40
Temat zadania: Ksywa
OLU? LILCIA ?OLI ?OLO ?OLI CO SIE GOLI OLIWA OLIWCIA OLGA GAGA LOL (HEHE)




Dodane 2010-06-28 11:15:52
Temat zadania: RAAAAATUNKU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ZASZALEJ WYDAJ WSZYSTKO I B?DZIESZ SIE NAJLEPIEJ CU? NAJLEPIEJ ID? DO 1 LEPSZEGO SKLEPU I KUPUJ ILE CI SI? TTYLKO ZAPRAGNIE PROSZE!!!!!!!!!!!!!!




Dodane 2010-06-28 11:13:47
Temat zadania: ODBI?AM ch?opaka kumpeli
A WI?C TAK !!!!!!!!!!!!! WYT?UMACZ KOLE?ANCE ?E TEN TWJ CH?OPAKA NIE JEST JEDYNYM NA ?WIECIE I PRZECIERZ NIE JEST IDEALNY ONA PEWNIE MY?LI ?E JESTE? SKO?CZON? IDJOTK? I [CENZURA] ALE MYSL? ?E POWINNA? J? PRZEPROSI? JE?LI




Dodane 2010-06-28 11:09:16
Temat zadania: Biologia-jak rozmna?a si? ?limak?
?limaki s? obojnakami. Potrzebuj? drugiego osobnika tego samego gatunku, aby dosz?o do wymiany spermy i z?o?enia jaj. Niektre ?rd?a zalecaj? po pewnym okresie "od?wie?enie" materia?u genetycznego danej hodowli, przez wprowadzenie nowych




Dodane 2010-06-28 11:06:53
Temat zadania: Angielski !!!!!!!!!!!!!!!!
London is a wonderful place to be !It has museums with priceless exhibits, old markets, clean green parks an the best shops and night clubs in Europe, There is something for everyone. London is on the River Thames about 40 miles from




Dodane 2010-06-28 07:52:43
Temat zadania: kolczyk i pempek
KIEDY CI RODZICE POZWOL? !! ALE ODRADZAM CI TEGO JA MIA?AM I WYDA?AM NA TO 200ZL BO MUSIA?AM KUPI?? R?NE ?RODKI OD ZAKARZE? IWG




Dodane 2010-06-27 12:09:14
Temat zadania: RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:
HISTORIA SI? PISZE PRZEZ IIII A NIE PRZEZ JJJJJJJJ




Dodane 2010-06-27 12:05:18
Temat zadania: Co?
JE?DZIC NA ROWERZE GRAC W KOSZ,ZBIJAKA,SIATKE,PI?KE NO?N? ,PI?K? R?CZN?,KALAMBURY,PA?STWA MIASTA,W KRLA ITD. JE?DZIC NA ROLKACH GRA? W BABINKTONA POJ?? NA PIZZE PO?AZI? PO MIE?CIE JEST DU?O RZECZY K




Dodane 2010-06-27 12:02:53
Temat zadania: Plis
PO POLSKU Raz niania, robi?c kilka grzanek, Sp?on??a ?ywcem w pewien ranek. Lecz to najgorszym by?o zgrzytem, ?e grzanki te? sp?on??y przy tem. PO ANGIELSKU Once a nurse, making a toast,




Dodane 2010-06-27 11:59:38
Temat zadania: rada 2
BY? DLANIERJ JAK SIOSTRA WSPIERA? J? ROZMAWIA? Z NI? O WSZYSTKIM POCIESZAJ J? W TRUDNYCH CHWILACH I PRZEDE WSZYYSTKIM ?MIEJCIE SI? RAZEM!!!!!!!!!!!




Dodane 2010-06-27 11:57:39
Temat zadania: Mi?o?c
NO ALE DLACZEGO Z TOB? ZZERWA? NIAPOWINNAS DO NIEGO WRACA? SKORO CI? ?UCI? CHYBA ?E BARDZO CHCESZ A WRACAJ?C DO PYTANIA .TO ZAPYTAJ SIE GO CZY CHCE Z TOB? JESZCZE BY? IWG




Dodane 2010-06-27 11:56:01
Temat zadania: Ksywka
ELCIA ELI LULA LILCIA ELUNIA ESIA SESIA ELKA ELKA-BUTELKA FESIA !!!!! PROSZE MY?L? ?E POMOG?AM




Dodane 2010-06-27 11:54:37
Temat zadania: No i z kim tu si??? . ?
SIADAJCIE ALBO NA ZMIAN? ALBO W D?UGIEJ ?AWCE!!!!




Dodane 2010-06-27 11:53:24
Temat zadania: Ksywa
SARA SARCIA SANDRI SONIA SASA RANDRU? PROSZ? MY?L? ?E POMOG?AMK!>!!! POZDRO




Dodane 2010-06-25 16:49:28
Temat zadania: Mam problem z Gitara?
a wi?c tak: ps. u mnie to pomog?o powiedz rodzicom ?e jaka? kole?anka z klasy ktra ci ci?gle dokucza i jesyt troszk? bogadsz ma gitare i z ciebie sie smieje ze ty jeszcze nie masz i mwi ze jeste? za biedna zeby mie? gitare powiedz ze mas




Dodane 2010-06-25 16:42:14
Temat zadania: milosc
no skoro ci? ?uci?a to musia?a mni? jaki? powd .sprubuj naprawi? to co zeps?e? .




Dodane 2010-06-24 14:20:56
Temat zadania: szukam dziewczyny
jakie ty masz wymagania




Dodane 2010-06-24 14:08:26
Temat zadania: Ksywa
kaziu krysiek kamcio koksik




Dodane 2010-06-21 21:40:11
Temat zadania: The sims 2 / komputer
musi by? piracka jak nie wchodzi nie masz si? co dziwi? ja te? mam pirack? i mi nie wchodzi...Chyba ?e masz orginaln? to b?dziesz musia?a skonsultowa? si? z jakim? informatykiem!~!!!




Dodane 2010-06-21 21:36:49
Temat zadania: ratunku
tam pod zadaniem s? cyferki od 1 do 6 i klika sie na to i w taki sposb wystawia si? ocen?




Dodane 2010-06-21 21:26:27
Temat zadania: strony dam 6
punktowicze.pl zadane.pl nasza klasa.pl grono.pl PRZEPISZ.PL giercowanie.pl ?ci?ga.pl plotek.pl kotek.pl orange.pl itd




Dodane 2010-06-21 21:22:05
Temat zadania: ksywa
liwka olcia oli oliwia ?oli ?oil co si? goli ?olek bolek lulcia liwka




Dodane 2010-06-21 17:41:09
Temat zadania: zdesperowana
WOW TWOJA MAMA TO MARIOLA BoJARSKA ONA JEST ?WIETNA (TAK UWA?A MOJA MAMA) ALE DLA MNIE TE? JEST SPOKO




Dodane 2010-06-21 17:38:56
Temat zadania: hehahu
ooo ja ju? wiem : BELLA IZKA (ALE TO JEST DENERWJ??CE) ZUSIA LUSIA SUSIA IZULA ISKA IZULECZKA




Dodane 2010-06-21 17:37:14
Temat zadania: hehahu
wiesz ja tak dok?adnie nie pami?tam tej bajki ale te? kiedy? j? bardzo lubia?am ......